Observera att du själv bär ansvar för dina inlägg/trådar/bilder/filmer här på Snuska. Obs! Forumet har en åldersgräns på 18 år, är du under 18 år kom tillbaka senare. Om du hittar illegalt material som inte skall vara här vänligen rapportera det till adminen Om du laddar upp illegalt material kommer din IP-adress att skickas vidare till de svenska myndigheterna.
Det börjar bli svårt att hålla reda på alla filmerna i den här serien nu eftersom Wyatt också postar i en annan tråd så finns alltid en risk att det blir dubbelt. Den här tror jag inte har lagts ut hät förut men kolla screencaps först så ni inte laddar hem en ni redan har.
Utfört tack: 202
Tacka 720 gånger i 211 inlägg
Pafnutiy and Uliana
Nu börjar jag få ordning på vilka av filmerna som postats här tidare eller inte. När jag började ladda hem hittade jag dem i en nummerföljd som någon annan börjat med. Den stämmer inte med ordningen på hemsidan men jag har fortsatt i samma nummerserie för att kunna skilja dem åt eftersom flera har samma namn. Nu har jag lyckats sammanställa en lista med nummer och namn för dem som vill döpa om sina Teenburg-filmer enligt hemsidan.
Denna har inte postats här tidigare, och det kommer fler senare.
Krasna and Valdemar
Det där med namnen verkar ha ändrat sig vid uppdateringar av hemsidan så samma tjej kan förekomma i flera filmer under olika namn. (Inget är troligen det riktiga heller.) Namnet Katie har jag sett i 2 filmtitlar men det ser inte ut att vara samma tjej som kallas Lola i vissa av de andra, sorry.
Här kommer i alla händelser en film till som jag inte sett här tidigare.
Ira and Ron
Jodå, de får allt så de klarar sig. Jag har hittills samlat ihop 104 filmer i den här serien varav 15 inte postats här ännu, så visst kommer det fler. Jag har inga planer på att sluta än.
Stas and Tanja
Citat:
Ursprungligen postat av saye
Dom första länkarna du postade är brutna. Kan någon ordna det?
De första filmerna är postade av Wyatt - inte av mig. Jag har däremot lagt upp en del av dem igen som du hittar på sida 2 och 3 i den här tråden. Jag kan lägga upp resten också lite senare men jag måste hitta dem först. Under tiden får du nöja dig med den här ur teenburg-serien: